Виконуючому обов'язки Міністра екології
та природних ресурсів України
Курикіну Сергію Івановичу
Україна, 03035, Київ
вул. Митрополита Василя Липківського, 35
тел.+38 (044) 206-31-64
еmail: gr_priem@menr.gov.ua
Пляс О.В.
email: leslyudey@gmail.com
Громадська ініціатива «Ліс Людей»
Херсонська область
Шановний Сергію Івановичу!
Користуючись нагодою, засвідчуємо Вам глибоку повагу від імені всіх членів ініціативної групи «Ліс Людей» з захисту Херсонського, найбільшого в світі штучного лісу.
Наша мета, перш за все, – це збереження екології та природних ресурсів Херсонської області.
Ситуація, що сьогодні склалася в лісовій галузі, є критичною: ліс безконтрольно знищується, і це неможливо зупинити. Але це не дає права зупинятися ні Вам, ні нам.
Розуміємо, що у Вас роботи набагато більше, ніж у нас, тому взяли на себе сміливість допомогти Вам. Ми проаналізували стан лісів, підпорядкованих Херсонському управлінню лісомисливського господарства, на основі даних, які вони нам надали 02.10.2015р., документ №01-03/242(Додаток1) та 02.04.15 №01-03/57(Додаток2), і виявили багато невідповідностей у даних:
1. Від 02.04.15 № 01-03/57 вказано що за останні 5 років (2010-2014 роки) лісогосподарськими підприємствами створено лісові культури на площі 5930 га.
Від 02.10.2015 № 01-03/242 вказано, що обсяг посадок за 5 років (2010-2014 роки) лісогосподарськими підприємствами обсяг посадки лісових культур на площі 5783,3 га. Розбіжність в площі становить 146,7 га.
ХОУЛМГ стверджує про арифметичну помилку, і у листі від 19.10.15 № 01-03/255 вказує що правильна площа 5783,3 га. Але мається копія листа Херсонської обласної адміністрації від 29.04.15 № П-534/1; П-534/2 яка дублює арифметичну помилку і вказує на площу 5930 га.
2. Від 02.10.2015 № 01-03/242 в пункті 12 щодо обсягів посадки лісових культур в лісовому фонді з 2006 по 2015 рік дає площу посадок 15365,1 га, а в пункті 5 вказано, що площа насаджень віком 0-10 років становить 5276,1 га.
Розбіжність в площі становить 10089 га (фактично в 3 рази).
ХОУЛМГ у листі від 19.10.15 № 01-03/255 вказує, що це наслідки засухи та пожеж. Але данні обсягу створення лісокультури віком від 11 до 20 років показують розбіжність лише у 10%, а саме 450 га – не прижилося, при схожих погодних умовах.
3. Від 02.10.2015 № 01-03/242 в пункті 6 вказано, що площа лісу в 2015 році становить 73692,1 га, а в пункті 5 сума площ всіх лісових насаджень лісу становить 76090,5 га. Різниця в площі лісу 2398,4 га.
ХОУЛМГ у листі від 19.10.15 № 01-03/255 вказує, що причина зменшення вкритої лісом площі є згарища, але чому різниця у 2398,4 га не відображається в даних не залісненої площі лісу у пункті 13 листа 02.10.2015 № 01-03/242.
4. Від 02.10.2015 № 01-03/242 в пункті 6 вказано, що площа лісу за останні 21 роки зменшилась на 6007, 9 га(різниця між 2015 та 1994 роком), а в 13 пункту вказана не заліснена площа після пожеж, що збільшилась до 12832,3, га.
Ліс, підпорядкований Херсонському обласному управлінню, зменшився на 23,5%!
ХОУЛМГ у листі від 19.10.15 № 01-03/255 конкретної відповіді не отримано.
Сьогодні існує два варіанти вирішення проблеми систематичного знищення Херсонського лісу:
1. Ігнорувати цей факт.
2. Провести перевірку, щоб притягнути винних до відповідальності.
Зараз відкрита кримінальна справа №12015230340000349 за фактом зловживання службовим становищем та незаконної вирубки на території Цюрупинського лісу Херсонської області. В справі фігурують працівники Цюрупинського ЛМГ та працівники ДП "Степовий ім. В.М. Виноградова філіал УкрНДІЛГА". На території Цюрупинського району проведено ряд обшуків пилорам та перевірок документацій підприємців, що працюють зі згаданими вище лісокористувачами. В результаті виявлено ряд порушень, які свідчать про зловживанням службовим становищем працівників лісового господарства. Для перевірки роботи лісокористувачів та виявлення порушень міліції потрібна допомога спеціалістів з досвідом в проведенні перевірок та розслідувань. Кузін Евген, слідчий Цюрупинського РВ, вислав запит на початок перевірки з боку Херсонської екологічної інспекції з метою проведення повноцінного розслідування. Але мораторій на перевірки, згідно статті 31 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (зі змінами, внесеними Законом України від 31.07.2014 № 1622-VII), не дає можливості провести перевірку й перешкоджає здійсненню кримінального провадження.
Просимо Вашого сприяння у вирішенні цього питання на користь законності.
21 жовтня 2015 року Пляс О.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий